hamidisa73
مطالب جالبی که از سایت های دیگه خوندم
هفته گذشته خبرهایی را شنیدیم که گوگل نکسوس نسل 7 دوم مشکلاتی را در قسمت جی پی اس خود دارد و کاربران گزارش داده‌اند که در تبلت‌های آن‌ها جی پی اس در حدود 2 دقیقه بعد از روشن شدن از کار می‌افتد. حال گوگل به بعضی از این کاربران گفته که تبلت‌های آن‌ها را تعویض می‌کند. شاید تصور می‌کنید که این پایان داستان است و همه چیز به همین خوبی و خوشی تمام می‌شود.
 
به گزارش جی اس ام به نظر می‌آید که داستان برای گوگل تازه شروع شده است و بعضی دیگر از کاربران و حتی آن‌هایی که تبلت‌های خراب خود را تعویض کرده‌اند اکنون مشکلی جدید در صفحه نمایش لمسی تبلت دارند.
 
 
 روی ادامه مطلب کلیک کنید...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:نکسوس nesus مشکل در صفحه,
ارسال توسط hamidisa73
 
 

استفاده از نمایشگرهای بزرگتر و پردازنده های قوی تر٬ به ناچار باعث نیاز به باتری های بزرگ تر می شود و حالا یک منبع ناشناس به فون آرنا گفته گلکسی نوت ٬۳ از باتری بزرگی با ظرفیت ۳۴۵۰ میلی آمپر برخوردار خواهد بود.

 
گلکسی نوت ۲ دارای یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری است و گلکسی مگا ۶.۳ اینچی هم باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری دارد. اما نوت ۳ باید همچنان دستگاهی قدرتمند باشد که با یک بار شارژ یک روز کامل روشن بماند. 
 
در عین حال٬ ظرفیت بالای باتری می تواند تاییدی باشد بر استفاده از نمایشگر ۵.۷ اینچی تمام اچ دی و جدیدترین پردازنده اگزینوس یا اسنپدرگون (بسته به مناطق جغرافیایی)٬ که پرمصرف ترین بخش های دستگاه خواهند بود.
 
سم موبایل هم از آن سو می گوید گلکسی نوت ۳ اولین محصول سامسونگ (و تقریبا تمام شرکت های وابسته به گوگل) است که با اندروید ۴.۳ معرفی خواهد شد. البته اندروید ۴.۳ در ظاهر امکانات چندان جدیدی را به خود نمی بیند و به جز حساب های چندگانه٬ تنها تغییر مهم اضافه شدن پشتیبانی از جدیدترین نسخه OpenGL است.
 
۱۳ شهریور روز معرفی گلکسی نوت جدید است.



ارسال توسط hamidisa73
این خیابان مکانیست که مسلمانان هنگام مراجعه به مسجد آل فاروق خودرو های خود را در آنجا پارک می نمایند، و اکنون توسط نصب این تابلو، این حق از آنان سلب شده است.

مرکز خریدی در شهر «هوستون» با نصب تابلو تبعیض آمیز و ضد اسلامی، مسلمانان را از پارک خودرو در مقابل این مرکز خرید منع کرده است.

تبعیض ناراحت کننده در شهر هوستون (+عکس)

روی ادامه مطلب کلیک کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:تبعیض ناراحت کننده در شهر هوستون (+عکس),
ارسال توسط hamidisa73
با پیشرفت روز به روز گوشی ها در دنیا و همینطور در کشورمان خیلی از گوشی ها فراموش شده اند. شاید برای خیلیا جالب باشد که بدانند اولین گوشی که وارد ایران شد چه بود و چه شکلی بود.

نخستین گوشی که وارد ایران شد چه بود ؟ (عکس)

زیمنس از اولین گوشی های وارد شده کشور بود

روی ادامه مطلب کلیک کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:اولین گوشی که وارد ایران شد + عکس,
ارسال توسط hamidisa73

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 12478
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1